5 comments:

  1. pokmi says:

    mungkin inilah dia yg dikatakan pembangunan yg tak pernah dilihat oleh rakyat tganu..memang x pernah lihat pun buat stadium dok dang sapa setahun punoh jahanang..habis pitis aku bayor income tax..macam kena bom dgn israel hancur lebur..mcm dekat gaza..

  1. pokmi says:

    sebelum runtuh kita boleh tengok dgn jelas atap dia reyok, belok beleko..tu hok boleh napok..tapi hok dok boleh tengok mcm konkrit tak tau la..jgn2 banyok pasir dr simen..padang pun satu hal rumput biasa je..

    airport baru pun sama..quality out..kalu dok caya masuk tandas dia..

  1. MAMPAT says:

    Pok Mi... Bagile mampat gambar2 yang boleh difowardkan ke hadapan...

  1. zadd79 says:

    macam-macam pokmi ni.... dulu tak nampak, sekarang baru nampak.... agak-agak jalan lisin atas jambatan St. Mahmud pokmi nampak tak.... yang terkorban dah banyak.... masa g tgk bola ada juga pegawai PDRM yang terlonglai kat bahu jalan... JKR jalankan tugas anda.... sebelum terlewat.... amin. 1 Malaysia....

  1. zadd79 says:

    salam buat MB Terengganu 2009.... MB, saya amat berbesar hati dengan penganugarahan BANDARAYA PESISIR AIR kepada Kuala Terengganu. ianya amat di banggakan oleh rakyat jelata.... pelbagai perubahan di lakukan untuk keselesaan kami warga bandaraya yang tesohor ini.... dalam sekelip mata banyak jalan-jalan berubah.... tapi yang menjadi sedikit kerumitan kami adalah tempat melatak kenderaan seperti kereta.... sebagai contoh, Jalan Sultan Ismail yang telah di naik taraf sebagai jalan sehala di mana jalan ini dahulunya sekankang kera menjadi selebar tasik kenyir.... ape yang menjadi masalah... adakah MB terdetik di hati untuk memberi sedikit ruang untuk parking di bahu jalan.... parking bermiter.... parking yang tersedia di hadapan Bangunan UMNO dan belakang MAYBANK penuh dengan kereta pekerja-pekerja di sekitar kawasan tersebut.... memandangkan MB mewarwarkan pembangunan yang mesra rakyat, jadi apalah kiranya MB menjeling sedikit masalah rakyat yang kecil pada MB tapi amat susah bagi kami rakyat jelata... kami bersama MB susah payah... DAULAT TUANKU.... 1 MALAYSIA gagasan kami rakyat MALAYSIA........

Leave a Reply

PERTANYAAN DAN PERBUALAN

VIDEO KAITAN

Photos

JARINGAN MAKLUMAT